قم؛

تیم یاسین پیشروی قم به دیدار تیم حفاری خوزستان می‌رود

تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در ادامه لیگ برتر فوتسال در دیداری خارج از خانه به دیدار تیم حفاری خوزستان، تیم سوم جدول لیگ می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه ۸ اسفند برگزار می‌شود و تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در یکی از بازی‌های این هفته در قم برابر تیم حفاری خوزستان به میدان خواهد رفت.
 
تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و حفاری خوزستان  در حالی عصر امروز در اهواز برابر هم به میدان می‌روند که یاسین پیشرو، پس از شکست میلی متری هفته گذشته برابر شهروند ساری به دنبال جبران مافات و کسب نتیجه‌ای قابل قبول است.
 
یاسین پیشرو که همچنان در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد به خوبی می‌داند مقابله با تیم قدرتمندی چون حفاری خوزستان آن هم در اهواز کار بسیار دشواری است و تیم خوزستانی که هنوز در کورس قهرمانی است باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.
 
یاسین پیشرو با ۲۶ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و حفاری خوزستان با ۴۸ امتیاز تیم سوم جدول است و با یک امتیاز کمتر از تیم مس سونگون در این رده قرار گرفته و حفاری می‌خواهد در پایان فصل حداقل با رتبه نایب قهرمانی به کار خود پایان دهد.
 
گیتی پسند نیز با ۵۴ امتیاز صدرنشین است و دست نیافتنی به نظر می‌رسد و حتی شکست اخیر این تیم نتوانسته این تیم اصفهانی را از مدعی درجه قهرمانی بودن دور کند به طوری که در ۳ بازی پایانی فقط یک معجزه می‌تواند دست آن‌ها را از قهرمانی کوتاه کند.
 
یاسین پیشرو در صورت پیروزی در اهواز  برابر حریف قدرتمند خود در صورتی می‌تواند در جدول صعود کند که ارژن شیراز در بازی این هفته خود بازنده شود گرچه وضعیت یاسین پیشرو به گونه‌ای است که امتیازات این تیم به دلیل مشکل بازیکن غیر قانونی آن‌ها مهدی زاهدی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 
همانند مسابقات گذشته، یاسین بدون گروه معترضان خود به اهواز سفر کرده است چنان که چند بازیکن تیم یاسین پیشروی قم ۳ هفته قبل در اعتراض به مشکلات مالی حضور در بازی این تیم برابر تاسیسات دریایی تهران را تحریم کردند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار