تبریز؛

کشف کالای قاچاق 8 میلیاردی در مرند

فرمانده انتظامی مرند از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریالی در طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دهقانی گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و اقدامات اطلاعاتی در سطح شهرستان در یک عملیات پلیسی، تعداد 4هزار و 974 عدد لوازم و قطعات یدکی خودرویی از یک دستگاه خودرو نیسان کشف شد.
وی افزود: در طول اجرای این طرح، تعداد 544 ثوب انواع پوشاک و البسه قاچاق فاقد مدارک قانونی و گمرکی از دو دستگاه خودرو سواری پژو کشف و در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس تعداد 802 قلم انواع البسه و پوشاک و پارچه قاچاق کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی با اشاره به توقیف تعداد چهار دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح 8 میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و اقلام غیرمجاز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در خصوص عملکرد پلیس را با سامانه 197 در میان بگذارند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار