ساری،

انهدام باند کلاهبرداری در محمود آباد

اعضای باند حرفه ای کلاهبرداری که با معرفی خود به عنوان یک نهاد مذهبی از یکی از شهروندان محمودآبادی دو میلیارد و500 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر این که افرادی با معرفی خود به عنوان عضو یکی از نهادهای مذهبی کشوری از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: از آنجایی که متهمان با تشکیل یک باند سه نفره با شناسایی افراد مذهبی و متمول با کسلب اعتماد آنان به بهانه مشارکت آنان در ساخت و ساز اماکن مذهبی با گرفتن مبالغ مورد نظر و واریز آن به حسابی جعلی از محل متواری می شدند، ماموران اقدامات گسترده ای رابرای شناسایی و دستگیری این متهمان آغاز کردند .
سرهنگ شالیکار با بیان اینکه کار آگاهان پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند،متهمان را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی ها به کلاهبرداری از یکی از شهروندان به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد گفت:متهمان که پس از کلاهبرداری از این شهروند وجه آن را به حسابی جعلی واریز کرده بودند،با یک گردش مالی پیچیده آن را از حساب خود خارج کرده و با خاموش کردن گوشی های تلفن همراه خود از محل متواری شده بودند.
به گفته فرمانده انتظامی محمود آباد، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تلاش برای کشف سایر کلاهبرداری های انجام شده از شهروندان توسط این افراد ادامه دارد .
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار