نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:

آبادان آماده میزبانی شایسته رقابت های جام جهانی است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، اجرای موفق برگزاری مسابقات ورزشی در استان‌ها را منوط به توسعه به موقع زیرساخت‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل مختار با اشاره به رویکرد کنونی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مسابقات بین‌المللی ورزشی به استان‌ها، گفت: اجرای چنین سیاستی اتفاق خوبی برای نهادینه کردن ورزش در استان‌ها است و موجب فرهنگ سازی می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس سیاست برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی در استان‌ها، آبادان میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۷ است، اظهار کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته از این قبیل مسابقات بین المللی در استان خوزستان برگزار شده و آبادان از آمادگی کامل برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حضور تماشاگران پرشور آبادانی در جریان برگزاری مسابقات می‌تواند بیانگر علاقه مندی مردم به عرصه ورزش تلقی شود، ادامه داد: شاید برخی افراد عنوان کنند که آبادان مهد کشتی نیست و بهتر بود میزبانی مسابقات به استان‌های شمالی واگذار می شد اما نباید فراموش کرد که تقویت یک رشته ورزشی در استان‌های مختلف می‌تواند منجر به توسعه پایدار ورزش خصوصا در رشته‌ای تخصصی مانند کشتی شود.

مختار تصریح کرد: البته نباید از یاد برد که برای موفقیت رویکرد واگذاری مسابقات بین‌المللی ورزشی به استان‌ها باید توسعه زیرساخت‌ها نیز به موقع انجام شود تا شاهد بروز مشکلات، فراهم نبودن شرایط برای میزبانی مناسب و غیره نباشیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم پدیده ریزگردها موجب بروز مشکل و خلل برای برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی و حضور تیم‌های برتر دنیا در اسفند ماه سال جاری در آبادان نشود.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که آبادان میزبانی رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود و این مسابقات قرار است با حضور هشت تیم برتر دنیا در روزهای ۱۶ و ۱۷ مارس (۲۶ و ۲۷ اسفند) برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار