کرمانشاه؛

کشف دام قاچاق و دستگیری دو متخلف

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف ۵۰ رأس دام قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه ؛ سرهنگ "فرزاد اکبری" گفت: به منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق و در پی تشدید برخورد با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان صحنه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و رصد محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان صحنه، در محور مواصلاتی کامیاران – دینور یک د ستگاه کامیون بنز را که برابر اطلاعات و اخبار دریافتی حامل دام قاچاق بود، متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون تعداد ۵۰ راس احشام قاچاق کشف و در این خصوص دو نفر دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه تصریح کرد: متهمان که اهل و ساکن شهرستان های کرمانشاه و کنگاور هستند، در بازجویی های صورت گرفته اعتراف کردند که مقصد این محموله قاچاق استان قم بوده است.

سرهنگ اکبری با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق کالا علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز بروز سایر جرایم در جامعه است و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.