شیراز؛

ساخت سایت اسکان عشایر در جهرم

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از احداث سایت اسکان عشایر با مساحت ۷۱ هزار و ۷۰۰ متر مربع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم گفت: طرح اسکان عشایر با احداث سایت اسکان در منطقه آب شیرین جهرم آغاز شده است.

رضاییبا بیان اینکه وسعت این سایت اسکان را ۷۱ هزار و ۶۹۴ متر مربع است، افزود: در این سایت تعداد ۱۱۵ قطعه زمین به مساحت بیش از ۶۰۰ متر مربع پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۶۴ قطعه زمین به عشایر واگذار شده است، بیان کرد: ۳۳ نفر نیز به منظور دریافت وام به بانک معرفی شده اند.

رضایی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۸ واحد مسکونی احداث شده است، ادامه داد: همچنین هفت هزار متر مربع از معابر سایت اسکان عشایر آب شیرین با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آسفالت شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به وجود خط انتقال برق در سایت اسکان، با اقدام ۳۰ نفر از اهالی به صدور مجوز، برق رسانی در این منطقه انجام می شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه با حفر یک حلقه چاه عمیق آهکی در این منطقه مشکل تامین آب وجود ندارد، تصریح کرد: چاه حفر شده در منطقه جوابگوی نیازهای کشت بوده و در آینده با گسترش منطقه و اسکان کامل در صورت درخواست طرح های نیمه صنعتی آب مورد نیاز نیز تأمین می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.