بجنورد؛

دستگیری مامور قلابی در بجنورد

مامور قلابی کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان بجنورد دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی گفت: در پی گزارشات رسیده مبنی بر اینکه خانمی با مراجعه به درب منزل افراد بی بضاعت و کم سواد خود را مامور کمیته امداد و بهزیستی معرفی کرده و با اخذ مدارک از آنان، اقدام به افتتاح حساب برای کلاهبرداری می کرد، موضوع در دستورکار ماموران پلیس اگاهی خراسان شمالی قرار گرفت.

سرهنگ رضا عرب زاده با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند، افزود: متهم در بازجویی های اولیه با وجود شاهدان عینی منکر بزه انتسابی خود شد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات و با انجام یکسری اقدامات علمی ماموران، مشخص شد متهمه با خرید سیم کارت های متعدد و افتتاح حساب در بانک های مختلف برای کلاهبرداری تلفنی و پولشوئی استفاده می کرد.

سرهنگ عرب زاده با بیان اینکه ماموران با بررسی حساب های بانکی، 20 نفر از افرادی که کلاهبرداری تلفنی از آنها انجام شده و ساکن استان های دیگر بودند شناسایی کردند، افزود : متهم در ادامه بازجویی ها و با وجود اسناد و مدارک موجود و شهادت شاهدان، حاضر به همکاری نشد و بزه انتسابی خود را انکار کرد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به همراه اسناد و مدارک به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد تحویل و با قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.