فیفا افغانستان را به لغو عضویت تهدید کرد

فدراسیون جهانی فوتبال ،به فدراسیون فوتبال افغانستان هشدار داد در صورتی که اختلافات موجود در روند انتخابات خود را حل و فصل نکند،عضویت این کشور در فیفا لغو می شود.

فیفا  به فدراسیون فوتبال افغانستان هشدار داده است  که به اختلافات خود در انتخاب اعضای فدراسیون پایان دهند، در غیر این صورت، عضویت افغانستان در  فدراسیون  جهانی را به حالت تعلیق در خواهد آمد.

نهاد حاکم بر فوتبال جهان با ارسال نامه ای رسمی به  فدراسیون فوتبال افغانستان از این فدراسیون  خواست روند انتخابات را  تا زمانی که (فیفا)  آن را ارزیابی کند، متوقف سازد.

بخشی از این نامه می گوید که فدراسیون های عضو فیفا باید وظایف خود را به طور مستقل و بدون دخالت  طرف ثالث انجام دهند. هر نوع نقض و بی میلی در این رابطه، منجر به تحریم  آن فدراسیون از سوی فیفا خواهد شد.

 در این نامه فیفا گفته شده است ، در حالی  که انتخابات فدراسیون فوتبال افغانستان  قرار بود در ماه آوریل برگزار شود، اما باید تا زمان تکمیل ارزیابی فیفا ، به تعویق انداخته شود.

احمد ضیا مسعود، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اصلاحات  در واکنش به این مسئله، گفت: دولت هرگز  به هیچ کس اجازه دخالت در امور ورزش را نمی دهد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار