استاندار خوزستان: آبروی وزنه برداری در اهواز باید حفظ شود

شریعتی گفت: تا زمان برگزاری جام فجر بايد مديرانی که قدرت تصميم گيری دارند، در دسترس باشند تا اگر مشکلی پيش آمد حل کنند.

غلامرضا شريعتی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ابتدا بايد مسئوليت هر کدام از کميته ها جهت پيگيری کارهای مربوطه مشخص و به آن ها ابلاغ شود. همچنين از فرماندار می خواهم که پيگير وظايف مربوط به فولاد باشد. اکنون وقت گفتن انتظارات گذشته است و ارگان ها بايد به تعهدات خود عمل کنند و همکاری لازم را در اين زمينه داشته باشند، چرا که مسابقات بين المللی است و مديرانی که قدرت تصميم گيری دارند بايد در اين مدت در دسترس باشند تا اگر مشکلی پيش آمد، حل کنند.

وی افزود: به هر حال اگر اين رقابت ها در تقويم جهانی است، بايد در سطح بسيار خوبی هم برگزار شود تا نشان دهد که اين توانايی در اهواز برای انجام امور وجود دارد. پس بايد همه اهتمام بورزند، وقت بگذارند و پای کار باشند، چرا که آبروی استان، اهواز و آبروی جمهوری اسلامی در ميان است.

شريعتی خاطرنشان کرد: به همين خاطر تاکيد مي کنم که همه واقعا پای کار باشند، کميته ها را تشکيل دهند و کار را مديريت کنند. بايد از اين به بعد تا پايان مسابقات، جلسات به صورت هفتگی برگزار شود و کارها به صورت جدی هماهنگ و بررسی شود، حتي در طول برگزاری مسابقات نيز اگر لازم باشد جلساتی به صورت روزانه برگزار شود تا اگر ايرادی بود، پيگيری شود. گذرا بودن نسبت به اين مهم به صلاح نيست و کار بايد جدی گرفته شود. فدراسيون بايد در اين جا مستقر شود و نسبت به تعهدات خود نيز گزارش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار