آبادان؛

برپایی نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم میوه و کالای اساسی در شادگان

معاون فرماندار شادگان از برپایی نمایشگاه بهاره و عرضه مستقیم میوه و کالاهای اساسی در شادگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت اله آلبوغبیش در جلسه تنظیم بازار از برپایی نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا خبر داد و گفت: این نمایشگاه درنیمه دوم اسفند ماه درپارک شهر شادگان راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: براساس هماهنگی به عمل آمده با اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، اجناس و کالاهای این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 30 درصدی برای عموم عرضه می شود.

معاون فرماندار شادگان افزود: سهمیه میوه، گوشت قرمز، مرغ منجمد، برنج و شکر ویژه شب عید برای شهرستان تأمین و هماهنگی لازم به منظور جذب و عرضه آن درسطح شهرستان انجام شده است.

آلبوغبیش بیان کرد: سهمیه میوه شهرستان به میزان 65 تن پرتقال و 23 تن سیب درنظرگرفته شده و از تاریخ 25 اسفند ماه با قیمت مناسب تعیین شده درسطح شهرشادگان و منطقه گردشگری صراخیه توسط سازمان تعاون روستایی شادگان عرضه خواهد شد.

وی گفت: هیچگونه محدودیتی برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شهرستان برای شب عید وجود ندارد و این کالاها با نظارت مجمع امورصنفی، واحد بازرسی اداره صنعت، معدن وتجارت و اتحادیه های مربوطه قیمت گذاری وعرضه می شود و درصورت مشاهده تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.