اصفهان؛

بهترین هیأت ورزش سه‌گانه در کشور هستیم

رئیس هیأت ورزش سه‌گانه استان اصفهان گفت: بر اساس معیارها و امتیازات فدراسیون به‌عنوان بهترین هیأت ورزش سه‌گانه کشور انتخاب شدیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا رهنما اظهار داشت: مشکل اساسی همه ورزش‌ها کمبود بودجه است و این کمبود سبب پایین آمدن کیفیت می‌شود ولی با وجود همه این مشکل‌ها ورزش اصفهان وضعیت خوبی را در سال رو به پایان داشت.

وی افزود: در هیأت ورزش‌های سه‌گانه اصفهان بیشتر از 90 درصد از برنامه‌های موجود اجرا شد و بر اساس معیارها و امتیازهایی که فدراسیون ورزش سه‌گانه و وزارت ورزش در نظر می‌گیرند، هیأت ورزش سه‌گانه اصفهان به‌عنوان بهترین هیأت در کشور انتخاب شد.

رئیس هیأت ورزش سه‌گانه اصفهان ادامه داد: بیشترین آمار ورزشکار بیمه‌ شده در ورزش سه ‌گانه در کشور را در اصفهان داریم و در بخش همگانی بالاترین فعالیت را داشتیم و به جهت داشتن مسؤولیت در فدراسیون، در تصمیم‌های کلی فدراسیون دخیل هستیم.

رهنما عنوان کرد: در هیأت ورزش سه‌گانه زمین اختصاصی برای تمرین تیم‌ها و ورزشکاران در اختیار نداریم و برای تمرین ورزشکاران باید هزینه‌های گزافی انجام دهیم، ورزشکاران برای تمرین دوچرخه‌سواری باید در حاشیه اتوبان‌ها رکاب بزنند که بسیار خطرناک و هزینه ‌بر است و برای شنا در سانس‌های عمومی و در استخر پرازدحام تمرین می‌کنند.

وی افزود: هیأت ورزش سه‌گانه در اصفهان دفتر ندارد و با تعامل صورت گرفته با باشگاه فرهنگی ورزشی ریف، در این باشگاه مشغول به فعالیت هستیم ولی باوجود همه این مشکلات، در هر دو رده آقایان و بانوان در کشور مقام اول را در اختیارداریم و امیدوار هستیم با کمک مسؤولان بتوانیم برنامه‌های هیأت را با نظم بیشتر و کیفیت بهتر پیش ببریم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار