کرمان؛

219مورد عملیات حریق وامداد نجات در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از انجام 219مورد عملیات حریق وامداد ونجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در بهمن ماه جاری در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی عسکری با بیان اینکه در بهمن ماه سال جاری در مجموع 93 مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است، اظهار کرد: از این تعداد 32 مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی ،20 مورد وسایل نقلیه ،20 مورد منازل مسکونی ،6مورد جنگل و درختان ،14 مورد مراکز تجاری و یک مورد مربوط به مراکز دولتی بوده است.

وی همچنین به انجام 126مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد 13 مورد مربوط به گرفتن حیوانات خطرناک و آزار دهنده،4مورد گرفتن مارهای سمی وغیر سمی،35 مورد چیدن حلقه و قفل، 22مورد امداد آسانسور، 11 مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان اظهار داشت: در مجموع این عملیات‌ها 66 نفر نجات یافتند،16نفر مجروح شدند و 2 نفر نیز متاسفانه فوت کردند .
وی خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد 750 نفر از شهروندان و دانش آموزان، آموزش‌های آتش نشانی را توسط کارشناسان سازمان فرا گرفتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.