اصفهان؛

ویزیت رایگان بیش از 8 هزار بیمار در استان اصفهان

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: امسال بیش از 8 هزار بیمار به صورت رایگان در استان اصفهان ویزیت شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حیدری  امروز در نشست خبری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان اظهارکرد: در مناطق محروم که شاخص‌ترین آن‌ها پشتکوه فریدون‌شهر است، 15 تیم پزشکی اعزام کردیم همچنین 80 تیم به مناطق حاشیه اصفهان اعزام شده که هر تیم متشکل از 5 نفر از پزشکان در حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: موضوع آموزش و پیشگیری را مدنظر قرار دادیم و ارتقای سطح آموزش که موجب پیشگیری است و باعث کم شدن هزینه‌های درمان و عوارض برای خانواده‌هاست را در دستور کار خود داریم؛ در همین راستا ویزیت، کنترل قند خون، قد و وزن، مشاوره تغذیه، مشاوره خانواده، مامایی، غربالگری، تزریقات و پانسمان و آموزش بهداشت توسط تیم‌های پزشکی ما به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: امسال بیش از 8 هزار نفر ویزیت رایگان، بیش از 3 هزار نفر کنترل قند خون، بیش از 4 هزار نفر کنترل فشار خون، بیش از 300 نفر خدمات دندانپزشکی، بیش از 4 هزار نفر خدمات اسکرین و خدمات دیگر پزشکی در طول سال انجام دادیم.

وی با اشاره به خدمات برون‌مرزی انجام شده بیان داشت: طرح شهید چمران را در مناطق برون‌مرزی مثل سوریه با اعزام پزشک در دستور کار داشتیم، در اربعین حسینی تیم‌های پزشکی به عراق اعزام کردیم، همچنین در اردوهای جهادی به همراه گروه‌های اعزامی بسیج دانشجویی تیم‌های پزشکی فرستادیم.

حیدری با تأکید بر ارائه خدمات بهداشتی راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: تیم‌های ما در مسیرهای راهپیمای 22 بهمن و نماز جمعه خدمات بهداشتی رایگان به مردم ارائه دادند؛ در حوزه شهرستان‌ها خدماتی داشتیم که به‌ واسطه آن از طریق کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌های مختلف افراد کم‌بضاعت معرفی و توسط اساتید بسیجی به صورت رایگان تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

وی اذعان داشت: اساتید پزشک بسیجی در مناسبت‌هایی مثل هفته دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به پشتوانه بیش از 8 هزار بسیجی پزشک و پیراپزشک در آینده نیز در زمان‌های مختلفی به ارائه خدمت به مردم می‌پردازیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.