قزوین؛

توزیع برنج ، گوشت قرمز و مرغ با قیمت تعادلی

معاون اقتصادی استاندار گفت : از دهم اسفند برنج ، گوشت قرمز و مرغ با قیمت تعادلی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت :این اقلام از طریق فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی های مصرف و نمایشگاه بین المللی از دهم اسفندماه توزیع خواهد شد .
 
توزیع برنج ، گوشت قرمز و مرغ با قیمت تعادلی
 
وی قیمت مرغ منجمد را کیلویی پنج هزار و 900 تومان بیان کرد و گفت :  روزانه 20 تا 30 تن گوشت مرغ  در بازار توزیع خواهد شد .

حبیبی افزود : برای توزیع گوشت قرمز منجمد هم با قیمت22 هزار و 500 تومان نیز آمادگی لازم وجود دارد .

معاون اقتصادی استاندار در ادامه گفت : میوه شب عید هم به اندازه کافی ذخیره شده است .

حبیبی اضافه کرد : کمیته قیمت گذاری میوه شب عید با حضور نمایندگان استانداری و دستگاه های متولی از امروز تشکیل شده است و بزودی نرخ پرتقال و سیب توزیعی شب عید به مردم اعلام خواهد شد .

وی گفت : برای کنترل بازار شب عید ، ذخیره سازی مناسب برای میوه ، گوشت و سایر اقلام مثل برنج و شکر انجام شده است .

معاون اقتصادی استاندار اضافه کرد : در حال حاضر نزدیک به دو هزار تن پرتقال و 500 تن سیب ذخیره سازی شده است که طی روزهای آینده در نمایشگاه های بهاره که از سیزدهم اسفند آغاز می شود ، توزیع خواهد شد .

به گفته حبیبی ، برای توزیع میوه به غیر از نمایشگاه ، غرفه هایی نیز در سطح استان راه اندازی خواهد شد که مکان های توزیع از سوی کمیته ویژه بزودی اعلام می شود .

وی با اشاره به اینکه به اصناف و اتحادیه ها اطمینان داریم و دخالتی در بازار نخواهیم داشت ، افزود : با این حال نظارت بر قیمت کالاها باید به طور ویژه در ایام پایانی سال صورت گیرد تا فشاری بر مردم وارد نشود .

معاون اقتصادی استاندار اضافه کرد : فرمانداران برای فعال سازی ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان اقدام کنند تا خللی در بازار ایجاد نشود .

حبیبی همچنین از تعاونی های مصرف ادارات و فروشگاه های زنجیره ای استان خواست : اقلام اعلام شده را برای توزیع به سازمان های متولی تحویل دهند. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار