لرستان؛

تامین اعتبار 18میلیارد ریالی برای تجهیز مراکز درمانی شهرستان بروجرد

رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد ازتامین اعتبار 18میلیارد ریالی برای تجهیزات بیمارستان های شهید چمران و امام خمینی(ره) بروجرد خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ خجسته گفت: این تجهیزات شامل تخت بیمارستانی، تخت و دستگاه دیالیز، کولرآبی و گازی بودند که در بخش های مختلف این بیمارستان ها نصب و راه اندازی شدند.

وی افزود: امسال چهار طرح بهداشتی و درمانی از جمله بهره برداری از اورژانس امام حسن(ع) درقالب 77 تخت بیمارستانی، با 40میلیارد ریال کمک خیرین و همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان انجام شده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد گفت: بهره برداری از ساختمان مدیریت بحران بیمارستان شهید چمران با 21 تخت و هزینه چهارمیلیارد و 500 میلیون ریال، خانه بهداشت روستای حاج عبدالله و مرکز مشاوره قبل از ازدواج در مجموع با سه میلیارد و 500میلیون ریال که 50 درصد آن سهم خیرین و مابقی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوده از جمله این طرح ها بوده اند.

خجسته افزود: برای احداث وتجهیز این طرح ها در مجموع 112 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و حمایت های خیرین سلامت این شهرستان هزینه و این مراکز بهداشتی و درمانی در فضایی به مساحت 2 هزار و 650 مترمربع ساخته شده است.

وی گفت: در روزهای آینده شاهد بهره برداری پایگاه اورژانس 115 میدان نواب بروجرد با هدف کمک رسانی سریع به ساکنان شهرک ها و روستاهای مسیر خواهیم بود.

رئیس مجمع خیرین سلامت بروجرد افزود: این پایگاه اورژانس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در زمینی به مساحت 200مترمربع با 2میلیارد ریال در حال ساخت است.

خجسته گفت: مراکز درمانی شهرستان بروجرد با کمبود تخت های بیمارستانی مواجه هستند که انتظار می رود با حمایت های مسئولان در آینده این نواقص جبران و شاهد بستری شدن بیماران در راهروی بیمارستان ها نباشیم.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار