کرمانشاه؛

کرمانشاه استان موفق در زمینه حقوق شهروندی

جانشین بازرسی ستاد صیانت حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور گفت: حقوق شهروندی هم در زمینه ترویج عفاف و حجاب و هم صیانت از حقوق شهروندی مصداق پیدا می کند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی ملازاده جانشین بازرسی ستاد صیانت حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور افزود: اصل حجاب و پوشش عفاف و حیا است که اینها با کارهای فرهنگی و آموزشی محقق می شوند و حقوق شهروندی در بحث رضایتمندی مردم و کاهش تخلفات است که در این راستا برنامه های وزارت کشور تدوین و اجرایی شده است.
 
وی بیان داشت: در ارزیابی های صورت گرفته استان کرمانشاه در زمینه حقوق شهروندی از استان های موفق است که تاکنون در راستای افزایش حجاب و عفاف، توجه به محله های آلوده حاشیه نشین، بازرسی های مستمر از ادارات و دستگاه های مختلف و گسترش برنامه های شهروندی در سطح جامعه، هماهنگی با ستاد امربه معرف و نهی از منکر، کاهش فرآیندهای اداری اقدامات موثری انجام داده که جای تشکر و تقدیر دارد.
 
وی گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهای خود با مسئولین در خصوص تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی و استفاده از ظرفیت های مردمی در کاهش این آسیب ها تاکید کرده اند و از مسئولین خواسته اند که نهایت تلاش خود را برای کاهش آسیب های اجتماعی از جمله حاشیه نشینی، طلاق، مفاسد اجتماعی و اعتیاد بکار گیرند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار