لیگ قهرمانان آسیا؛

حریف عربستانی گران تر از استقلال

استقلال در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال التعاون می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛در هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال استقلال باید دوشنبه هفته جاری از گروه دوم رقابت‌ها در مسقط عمان به مصاف التعاون عربستان برود.

شاگردان جوان منصوریان در شرایطی به مصاف التعاون عربستان می روند که از لحاظ آماری در دیدارهای باشگاهی از برتری نسبی برخوردار هستند. بازیکنان استقلال با نیروی جوانی خود به مصاف بازیکنان با تجربه و با کیفیت التعاون می روند. البته بازیکنان التعاون از لحاظ قیمت هم نسبت به بازیکنان با انگیزه استقلال گران تر هستند.

ریکادو ماچادو مدافع پرتغالی التعاون با قرارداد  700 هزار یورو به این تیم پیوسته است. قیمت قرارداد احمد الزین هم 175 هزار یورو، نیف موسوی با قرارداد 150 هزار یورو، جاهد الحسین قرار داد 400هزار یورو، ان دیایی با 300 هزار یورو، سن مارتین 200 هزار یورو و طلال العبی 50 هزار یورو است.

بازیکنان تیم فوتبال التعاون با توجه به قرارداد هایی که با تیم خود منعقد کرده اند از بازیکنان تیم استقلال گران تر هستند .

از طرفی دیگر مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و خسرو حیدری که از بازیکنان کلیدی استقلال هستند با قرارداد یک میلیارد و دویست میلیون تومان به این تیم پیوستند. امید نورافکن بازیکن تاثیرگذار و با انگیزه آبی پوشان هم با مبلغ 150 میلیون تومان به این تیم پیوست. این بازیکن به عنوان ارزان ترین بازیکن استقلال هم معرفی شده است.

به این ترتیب بازیکنان تیم التعاون از لحاظ قیمتی از بازیکنان جوان استقلال گران تر هستند. در حال حاضر تیم التعاون با 24 امتیاز در جدول لیگ عربستان در جایگاه ششم قرار دارد. شاگردان منصوریان هم با 40 امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار دارند. با توجه به قیمت و کیفیت بازیکنان التعاون نسبت به بازیکنان استقلال در جدول باشگاه های خود در جایگاه مناسبی قرار ندارند.

آبی پوشان نهم اسفندماه در ورزشگاه سلطان قابوس راس ساعت 19:00 به مصاف التعاون می روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار