لیگ برتر بسکتبال؛

جدال صدرنشین جدول در خانه دانشگاه آزاد/ دیدار تیم مدعی لیگ برابر شهرداری اراک

هفته دوم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال،عصر فردا با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود.

ویرایش////به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته دوم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزاری 4 دیدار پیگیری خواهد شد و تیم های شهرداری گرگان،لوله آ.اس شیراز،شهرداری اراک و دانشگاه آزاد میزبان حریفان خود هستند.

 شهرداری گرگان-شیمیدر تهران

تیم شهرداری گرگان پس از یک هفته استراحت میزبان شیمیدر تهران خواهد بود.شاگردان ایزدپناه با 22 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند.شیمیدر تهران هم  که در دیدار گذشته برابر دانشگاه آزاد حواشی زیادی داشت با 29 امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفته است.

لوله آ.اس شیراز-شهرداری تبریز

تیم لوله آ.اس که قعرنشین جدول است و  در آخرین بازی از دور دوم برابر شهرداری اراک بازی نکرد،عصر فردا در خانه خود  به دیدار تیم شهرداری تبریز خواهد رفت.شاگردان حاتمی هم در آخرین دیدار خود برابر شهرداری تبریز شکست خوردند و با 28 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفتند.

شهرداری اراک-نفت آبادان

جدال دو تیم مدعی در آبادان یکی از دیدارهای حساس و مهم این هفته است.تیم شهرداری اراک که بعد از تعطیلات لیگ جانی تازه گرفته است انگیزه بالایی دارد تا برابر نفت آبادان به برتری برسد.شاگردان کسایی پور اکنون با 31 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارند.تین نفت آبادان هم در بازی گذشته به سختی از سد نیروی زمینی گذشت تا جایگاه دوم خود را در جدول حفظ کند.

دانشگاه آزاد-پتروشیمی بندرامام

یکی دیگر از دیدارهای مهم عصر فردا  که به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار می شود،رقابت صدرنشین جدول با تیم دانشگاه آزاد است.شاگردان کوهیان در دیدار گذشته به سختی برابر شیمیدر تهران به برتری رسیدند و با 33 امتیاز در ایستگاه سوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است،تیم های شهرداری کاشان و نیروی زمینی هم این هفته استراحت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار