لرستان؛

تجهیز 230کلاس برای اسکان مسافران نوروزی درشهرستان بروجرد

رئیس آموزش و پرورش بروجرد از تجهیز 230 کلاس در قالب کلاس های گروه الف و ب برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بروجرد می شوند و اسکان از 29 اسفند خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ابوالفتحی گفت: امسال 26 آموزشگاه در بروجرد برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده که از این تعداد پنج مدرسه در گروه الف و 21 مدرسه در گروه ب هستند.

وی افزود: 39 کلاس گروه الف و 191 کلاس گروه ب برای اسکان مسافران نوروزی در بروجرد تجهیز می شوند که حدود 10 میلیون تومان برای تجهیز این آموزشگاه ها هزینه خواهد شد.

به گفته وی تلاش می شود تا هر ساله تعداد کلاس های گروه الف افزایش یابد چرا که این کلاسها از امکانات بیشتری برای پذیرایی از مسافران نوروزی برخوردار هستند.

ابوالفتحی افزود: هر ساله علاوه بر اسکان مسافران فرهنگی، مسافران و گردشگران غیر فرهنگی نیز در مدارس اسکان داده می شوند و به دلیل وجود جاذبه های گردشگری و تاریخی همه ساله آمار مسافران به بروجرد افزایش می یابد.

رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: سال گذشته حدود 11 هزار نفر در مدارس بروجرد اسکان داده شدند.

به گفته وی50 نیرو به صورت شبانه روزی برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس آماده خدمت رسانی هستند و ستاد اسکان در مدارس، آموزش و پرورش بروجرد است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.