کرمانشاه؛

طرح نوسازی ناوگان با اعطای تسهیلات

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت طرح نوسازی ناوگان با اعطای تسهیلات برابر 80 درصد قیمت خودرو اجرایی می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی گفت:در همین راستا تمامی کامیون ها و کشنده‌های فرسوده بالای 10 تن که دارای کارت هوشمند از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده و طی یک سال گذشته حداقل 12 فقره بارنامه و پنج هزار کیلومتر کارکرد و یا چهار فقره راهنامه در حمل و نقل بین الملل (C M R) باشند، مشمول این طرح هستند.

خسروانی ضمن تاکید بر اینکه مالکین این خودروها باید پس از ثبت نام در یکی از شرکت‌های طرف قرارداد و اعلام شماره شاسی اختصاص یافته خودروی جدید، نسبت به اسقاط خودروی خود اقدام کنند، در خصوص شرکت‌های طرف قرارداد اجرای طرح، گفت: تاکنون پنج شرکت به عنوان تامین کننده خودروها با برندهای معتبر و مطرح اروپایی عقدقرار داد کرده‌اند.

وی در خصوص شرایط اعطای تسهیلات به متقاضیان تعویض ناوگان فرسوده، اظهار کرد: مبلغ تسهیلات تا 80 درصد قیمت خودرو با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار بوده که توسط  شرکت‌های تامین کننده خودرو فراهم می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: میزان 85 درصد صرفه‌جویی سوخت سه ماه که حد فاصل اسقاط ناوگان فرسوده و ابطال کارت سوخت تا جایگزینی ناوگان نو است به عنوان پیش پرداخت به متقاضیان پرداخت می‌شود و سقف پرداخت مبلغ صرفه‌جویی معادل قیمت خودرو می‌باشد که طی حداکثر هفت سال بر اساس پیمایش از سوی شرکت ملی نفت ایران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار