همدان؛

معرفی تیم های برتر فوتسال یادواره شهدای آتش نشان

مسابقات فوتسال گرمیداشت دهه فجر شهر مریانج یادواره شهدای آتش نشان با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

معرفی تیم های برتر فوتسال یادواره شهدای آتش نشان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان مریانج با اعلام این مطلب گفت: مسابقات فوتسال گرمیداشت دهه فجر شهر مریانج یادواره شهدای آتش نشان درچهار رده سنی پیشکسوتان، جوانان، نوجوانان و نونهالان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی مریانج برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای ششمین سال پیاپی در دهه مبارک فجر برگزار شد، افزود: امسال به طور همزمان مسابقات جام فجر را در شهر مریانج و روستای سولان برگزار کردیم.

سید امیر حسینی گفت: مسابقات رده سنی نونهالان در دو گروه برگزار شد که در پایان تیم شهرداری همدان به عنوان قهرمانی دست یافت، و مرصاد و ارمان مریانج نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی تصریح کرد: در مسابقات رده سنی نوجوانان نیز وحدت ولیعصر با اناجم شش بازی و کسب 18 امتیاز قهرمان شد و کانون الوند با 9 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تالار وحدت سوم شد.

حسینی افزود: در رده جوانان نیز مرصاد و شهدای مریانج به ترتیب اول و دوم شدند و تالار وحدت در جایگاه سوم ایستاد.

وی گفت: در رده پیشکسوتان که با حضور شش تیم برگزار شد که در پایان تیم های انصارامام، شهدای مریانج الف و مرصاد رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

سید امیر حسینی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور مسئولان استانی و شهر مریانج برگزار شد و به تیم های برتر مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.