شهرکرد؛

آغاز فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی

فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان شهرکرد از امروز شنبه هفتم اسفندماه ۹۵ آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حمید ملکپور فرماندار شهرکرد از آغاز فرایند ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز شنبه هفتم اسفندماه ۹۵ در این شهرستان خبر داد. 
 
وی گفت: داوطلبان می‌توانند برای دریافت معرفی نامه جهت گواهی عدم سوء پیشینه به فرمانداری یا بخشداری‌ها مراجعه کنند.

ملکپور افرود: بر اساس تبصره ۳ ماده ۲۶ قانون انتخابات، داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ضروری می‌باشد.

ملکپور اضافه کرد: داوطلبان باید معرفی نامه خود را به همراه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی به اداره تشخیص هویت ارائه دهند و کارت بانکی عضو شبکه شتاب جهت پرداخت هزینه را نیز به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفندماه جاری آغاز می شود و تا ششم فروردین ۹۶ ادامه دارد.
 
ملکپور به داوطلبان توصیه کرد؛ با توجه به افزایش تراکم مراجعه در روز‌های آخر برای دریافت مدارک، در اولین فرصت نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس اعلام شورای نگهبان، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان در سراسر کشور، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.  

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار