قزوین؛

راه اندازی سامانه‌ی اطلاع رسانی ۱۴۱

سامانه‌ی ۱۴۱ برای ارتباط با مرکز مدیریت راه‌ها و دریافت اطلاعات لازم درباره محورهای مواصلاتی با ۶۰ خط تلفن در استان راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:: این سامانه دارای سه بخش پایگاه اطلاع رسانی، تلفن گویا و پیامک است که با شماره گیری ۱۴۱ در هر نقطه از استان و یا کشور شهروندان می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند.
 
راه اندازی سامانه‌ی اطلاع رسانی ۱۴۱ 
 
پیرنون افزود : در بخش پیامکی این سامانه، شهروندان می‌توانند با ارسال عدد ۱۴۱ به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی باخبر شوند و همچنین با ارسال یک پیامک حاوی کد قدیم شهر مبداء و مقصد به همین سامانه پیامکی مسافت بین آن‌ها و شهرهای در مسیر را دریافت کنند.
 
وی اضافه کرد : مردم می توانند نرم افزار اندرویدی این سامانه را طریق برنامه بازار و یا سایت www. ۱۴۱.ir بصورت رایگان بر روی تلفن همراه خود نصب و آخرین تصاویر دوربین‌های نظارتی جاده‌های کشور را مشاهده کنند.
 
راه اندازی سامانه‌ی اطلاع رسانی ۱۴۱ 
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین گفت : صندوق پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ و ایمیل info@nrmc.ir هم برای دریافت سوال، انتقاد و پیشنهاد مهیا شده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار