همدان؛

شرکت ۶ هزار دانش‌آموز درمسابقه نامه‌ای به شهید

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: از 6 هزار اثر ارسالی ۲۶ اثر به‌عنوان اثر برتر انتخاب شده است.

شرکت ۶ هزار دانش‌آموز درمسابقه نامه‌ای به شهید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی خزاعی گفت: شانزدهم اسفندماه کنگره ای با هدف بزرگداشت شهدای دانش‌آموز شهر همدان در این شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته پیش کنگره شهدای دانش آموز در این استان برگزار شد بیان کرد: اسفندماه امسال نیز کنگره بزرگداشت شهدای دانش آموز با محوریت «نامه‌ای به شهید» برگزار می‌شود.

خزاعی افزود: ثبت نام از دانش آموزان علاقمند از نیمه دوم آبان آغاز شد و تا بهمن‌ماه ادامه داشته است که در این مدت بیش از ۶ هزار دانش آموز استان از ۳ دوره‌ تحصیلی در این مسابقه شرکت نموده و پس از داوری‌های انجام شده، ۲۶ اثر به عنوان، اثر برگزیده انتخاب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در گذشته به صورت شهرستانی بود و امسال به صورت متمرکز با یک برنامه منسجم با حضور مسئولان کشوری و استانی در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی آثار به صورت ۱۶ جلد صحافی شده است گفت: این آثار پس از رونمایی در مراسم کنگره‌ شهدای دانش آموز به عنوان اسناد مکتوب تحویل گنجینه‌ آموزش و پرورش داده خواهد شد و از دانش‌آموزان دارای اثر برگزیده نیز تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

خزاعی عنوان کرد: این مسابقه با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای برنامه‌های کنگره‌ شهدای دانش آموز از سوی اداره امور شاهد و ایثارگران استان برگزار طراحی شده است که مورد استقبال دانش آموزان نیز قرار گرفت.

وی گفت: ۶ هزار دانش آموز در سطح استان در مسابقه نامه‌ای به شهید شرکت داشته‌اند که از این تعداد ۲۶ اثر برتر انتخاب شده و دانش آموز «پریسا طلعتی ولی پور»، دانش آموز آموزشگاه عالمه شهرستان کبودآهنگ، توانست در بین این ۲۶ اثر برتر استانی قرار گیرد.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.