کرمانشاه؛

ملت ایران ملتی صلح جو، متدین و متعهد می باشد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: ملت ایران ملتی صلح جو، متدین و متعهد می باشد و برادران عزیز اهل حق از نرم خویی، مهربانی و خونگرمی که خصیصه ایرانیان است، سهم بسزایی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛یوسف شاه حسینی گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به  اقوام و مذاهب یکسان، توام با قانون، برابری و برادری می باشد.

وی گفت: بدون رویکرد سیاسی می گویم که اراده حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر وامیدآن است که توقعات به حق و منطقی اقوام به نیکوترین وجه برآورده گردد.
وی در ادامه با توجه به دشمنی استکبار جهانی با ملت و نظام جمهوری اسلامی، گفت: مردم اهل حق به گواهی تاریخ در مرزداری دلیر و در وطن دوستی متعهد بوده و هستند و اگر بخواهیم به کشورمان آسیبی وارد نگردد، باید همچنان با هم متحد، برادر، مهربان بوده  و آماده دفاع از کشور باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: هدف دولت تدبیرو امید، تقویتِ همدلی و همگامی در جامعه بمنظور رسیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید احزاب کارآمد و منسجم و پرسشگر حاضر  در صحنه سیاست و اجتماع  را نه تنها رقیب خود تلقی نمی کند، بلکه آنان را بازوانی در جهت به سامان رساندن برنامه های خویش در جامعه می داند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار