کرمانشاه؛

حداکثر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود استان

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت:باید از ظرفیت ها و توانمندی های موجود استان در هر دو حوزه ورزش و جوانان حداکثر استفاده صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امیر رضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان اظهارکرد: وی ادامه داد: انتظاری که از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه می رود این است که تعامل بیشتری با مدیریت ارشد استان و همچنین مجمع نمایندگان استان در راستای پیشبرد اهداف این اداره کل داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: همچنین انتظار می رود که نگاه ویژه تری به حوزه جوانان و خصوصا فعالیت های سمن ها در استان کرمانشاه صورت گیرد.

خادم تصریح کرد: استان کرمانشاه در حوزه سمن های فعال در عرصه جوانان یکی از استانهای برتر کشور است که باید این شرایط استمرار یابد و سمن ها بیش از پیش مورد توجه و حمایت مسئولین قرار گیرند.

این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع دیگر که باید به صورت ویژه به آن توجه شود، بحث توسعه ورزش بانوان است و از همه هیات های ورزشی کشور انتظار داریم که بخش عمده ای از بودجه خود را به حوزه بانوان اختصاص دهند، چراکه معمولا اسپانسرها و بحث تبلیغات تلویزیونی در ورزش بانوان ورود نمی کنند و همین امر باعث کمتر دیده شدن ورزش بانوان شده است.

وی تاکید کرد: همه هیات های ورزشی باید سهم بیشتری از بودجه سالیانه خود را معطوف برگزاری مسابقات در حوزه بانوان کنند.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان همچنین از افزایش پنج برابری بودجه هیات های ورزشی در سال 96 خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال آینده نگاه بسیار مثبت و ویژه ای به بودجه هیات های ورزشی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.