بهترين روش براي تست کردن عطر

براي انتخاب عطر وقتي به داخل فروشگاه هاي عطر فروشي مي رويد با بوها و عطرهاي مختلفي آشنا مي شود و اين امر در انتخاب عطر مناسب شما را گيج مي کند. با ما همراه شويد تا بهترين راه تست کردن عطر را بدانيد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، براي انتخاب عطر وقتي به داخل فروشگاه هاي عطر فروشي مي رويد با بوها و عطرهاي مختلفي آشنا مي شود و اين امر در انتخاب عطر مناسب شما را گيج مي کند. با ما همراه شويد تا بهترين راه تست کردن عطر را بدانيد.
 
اکنون دل به دريا زده ايد و مي خواهيد عطر هميشگي تان را عوض کنيد. اما داخل فروشگاه هاي عطر فروشي با بوها و عطرهاي مختلفي مواجه مي شويد و اين شما را سر درگم مي کند. و زماني که اين بوها با هم ترکيب مي شوند ديگر از تصميم خودتان برمي گرديد و دوباره همان عطر هميشگي را مي خريد. مي خواهم شيوه اي به شما آموزش بدهم که ديگر دچار چنين مشکلي نشده و به راحتي بتوانيد عطر مناسب را انتخاب کنيد.
 
وقتي مي خواهيد نمونه يک عطر جديد را تست کنيد مقداري از آن روي کاغذهاي مخصوص تستر بزنيد و بو کنيد. سپس به جاي اين که بيني تان را به سمت يک بطري قهوه ببريد تا بوي آن عطر از مشام تان برود، ساعد دست را بو کنيد. و سپس به سراغ عطر بعدي برويد.
 
پوست شما بويي کاملا خنثي براي خودتان دارد. بنابراين بو کردن آن در فاصله بين عطرها هر رايحه اي که در بيني باشد را پراکنده مي کند و تشخيص دادن عطرهاي مختلف را آسان مي کند. به همين راحتي ديگر براي اين کار نيازي به بو کردن قهوه نداريد.  
 
منبع: صبحانه
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عطر ، ادکلن ، تست عطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار