سنندج؛

برگزاری اولين برنامه طرح نشاط اجتماعی در حاشیه شهر سنندج

اولين برنامه طرح نشاط اجتماعی ويژه دختران در یکی از مدارس حاشیه شهرسنندج برگزارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛هیرش رضایی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان كردستان گفت: اولين برنامه طرح نشاط اجتماعی ويژه دختران در یکی از مدارس نایسر توسط موسسه فانوس طاراديس و با حمايت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان كردستان و اداره كل اجتماعی استانداری و امور بانوان استانداری برگزار شد.

وی افزود:طرح نشاط اجتماعی یکی از برنامه‌هایی است که در راستای ایجاد شور و شادی در جامعه انجام شده است.

رضایی گفت: اولین طرح نشاط اجتماعی را در یکی از مدارس حاشیه شهر انجام دادیم و 500 نفر از دانش آموزان دختر از اجرای این طرح شرکت و استقبال کردند.

وی ادامه داد: برگزاری جنگ‌های شادی ویژه دختران و برنامه‌های مفرح ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌هایی بود که در طرح نشاط اجتماعی انجام گرفت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان كردستان به اولويت‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان توجه و حمايت از سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در نظر داریم با تقويت و حمایت سازمان‌های مردم نهاد از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در بخش دختران در مناطق حاشیه شهرها جلوگیری کنیم.

رضایی به اجرای این طرح در مناطق دیگر اشاره کرد و گفت: طرح یادشده در 7 منطقه حاشیه شهر سنندج در بخش دختران تحت عنوان نشاط اجتماعی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.