پایان رزمایش شهید محمد منتظر القائم در نطنز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز گفت: رزمایش 36 ساعته تمرینات تاکتیکی و اردوی صحرایی یادبود شهید محمد منتظر‌القائم سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین آقادوستی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: به یاری خداوند و با پیگیری‌های مکرر و تلاش بسیجیان و مسؤولان حوزه‌ها و ناحیه رزمایش رزمایش شهید محمد منتظر القائم بی‌نقص و خیلی خوب با دستیابی به اهداف موردنظر برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز تصریح کرد: این رزمایش با هدف حفظ انسجام نیروهای بسیجی، افزایش توان جسمی، دفاعی ورزمی بسیجیان و آمادگی جهت مقابله با حوادث و بلایای طبیعی و اغتشاشات احتمالی و... برگزار شد.

وی گفت: در این دوره مباحث مختلفی از قبیل آشنایی و تیراندازی با سلاح سازمانی، آموزش دفاع از کوی و برزن، آموزش مبارزه با اغتشاشات احتمالی، پیاده‌روی شبانه و...به بسیجیان آموزش داده شد.

آقادوستی اعلام کرد: پاسداران و بسیجیان این شهرستان همانند دیگر نقاط کشور آماده دفاع همه‌جانبه و یاری به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و دیگر نقاط جهان هستند که با خوی کثیف و استکباری آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر کشورهای غربی مورد هجوم قرارگرفته‌اند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.