بلاتکلیفی تیم نفت تهران در پی انتقالی نافرجام

صدور کارت بازی شهباززاده 300 میلیون آب می خورد

باشگاه نفت تهران برای دریافت کارت بازی سجاد شهباززاده و پرداخت مطالبات بازیکنان خود با مشکلات زیادی مواجه شده است.

صدور کارت بازی شهباززاده 300 میلیون  آب می خوردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود گذشت حدود 10 روز از ثبت قرارداد سجاد شهباززاده با تیم فوتبال نفت تهران، کارت بازی وی به دلیل بدهی ثبت شده این باشگاه به طلبکاران از سوی کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ صادر نشده است.

باشگاه نفت بین 2 تا 3 میلیارد تومان بدهی ثبت شده دارد و برای دریافت مجوز بازی شهباززاده باید 10 درصد از این بدهی یعنی مبلغی بین 200 تا 300 میلیون تومان را به طلبکاران خود پرداخت کند.

به نقل از یک منبع آگاه مسئولان باشگاه نفت اعتقاد دارند مشکلات اخیر تیم نفت تهران بستگی زیادی به تغییرات در کمیته واگذاری این باشگاه دارد و روی کار آمدن شریف حسینی مدیرکل حسابرسی وزارت نفت در راس این کمیته سبب شده تا انتقال قطعی سند مالکیت و صورت حساب های باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشروکیش با مشکلاتی همراه شود.

طبق تفاهم نامه وزارت نفت و شرکت بهنام پیشرو کیش در تابستان 95 قرار بود هیئت واگذاری این باشگاه ظرف مدت 10 روز کلیه اسناد بدهی ها و حساب های بانکی را صورت جلسه کرده و در اختیار مسئولان شرکت بهنام پیشرو قرار دهند اما با وجود گذشت 6 ماه از آن تاریخ هنوز این اتفاق رخ نداده است.

برهمین اساس تا زمانی که تکلیف بدهی های باشگاه نفت مشخص نشود، مسئولان شرکت مذکور به عنوان خریدار باشگاه نمی توانند هزینه ای نسبت به پرداخت بدهی ها داشته باشند تا وضعیت علی دایی و بازیکنانش در ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی با ابهامات زیادی همراه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.