حجت الاسلام محمدیان در پنجمین کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:

جریانی در کشور دلداده رابطه با آمریکا هستند/ کمترین کوتاهی در برابر ‌آمریکا جایز نیست

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: کسانی که امروز می‌گویند برجام سایه جنگ را از سر ما دور کرد دروغ بزرگی را به جامعه تحویل می‌دهند.

اینکه می‌گویند برجام سایه جنگ را از سر ما دور کره، دروغ بزرگی است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در پنجمین کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی که امروز 6 اسفند در دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه نهاد کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به 5 سالگی رسیده است ،گفت: این نهال امروز در حال تبدیل شدن به شجره طیبه است تا دانشگاهیان و عموم ملت از میوه‌های خوب آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف انقلاب اسلامی گفت:‌ امروز انقلاب اسلامی در شرایطی قرار گرفته که می‌تواند ما را از سختی‌ها عبور دهد و در این راستا همواره به مسئله عزت طلبی توجه دارد.

حجت الاسلام محمدیان تاکید کرد: باید مراقب باشیم تا غیرت ملی که توسط امام (ره) و رهبر معظم انقلاب حفظ شده، محفوظ بماند چرا که همواره پرچم عزت به دست ماست و مردم پشتیبان نظامند.

وی تاکید کرد:‌ امروز اگر مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، می‌بینیم که مردم همواره در عرصه‌های مختلف از جمله راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و اگر حس کنند به عزت آن‌ها خدشه‌ای وارد می‌شود در کشور با مشکل روبرو می‌شویم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه امروز مرفهان بی‌درد و حقوق های نجومی بگیران در راهپیمایی‌ها حضور نمی‌یابند، گفت: این مردم ما هستند که با عزت و سربلندی از جان و دل مایه می‌گذارند و با شعار هیهات من الذله که شعار کلیدی نهضت است در برابر دشمنان انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر اینکه جریان سازش در طول انقلاب وجود داشته، گفت: کسانی که از ابتدا اعتقادی به ایستادگی در مقابل نظام سلطه نداشتند و در طول مسیر خسته شده‌اند امروز موضوع سازش را تئوریزه کردند .

وی ادامه داد: یک عده از باب توجیه علاقمند به ارتباط با آمریکا هستند و می‌گویند چاره‌ای نیست و برخی از روی دوست داشتن می‌خواهند با این کشور رابطه برقرار کنند این موضوع مسئله مخفی نیست که بخواهیم به کسی تهمت بزنیم.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد:‌ در دوران امام راحل گفته می‌شد تا زمانی که ایشان زنده است موضوع رابطه ایران و آمریکا توسط امام حل شود اما نمی‌گفتند که امام در این باره چه پاسخی دادند البته امام با قاطعیت در یادداشت‌های خود آورده‌اند راه انقلاب اسلامی از سازش با آمریکا دور است، در این میان جریانی در کشور وجود دارد که دلداده غربند و سعی دارند با آمریکا ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: این افراد به دنبال ایجاد دو قطبی جنگ و صلح هستند و در این مسیر دو راه جز ایستادگی یا سازش در مقابل آمریکا وجود ندارد.

حجت الاسلام محمدیان تاکید کرد:‌ امروز معتقدیم که باید آمادگی لازم برای جنگ داشته باشیم و کمترین کوتاهی را در برابر ‌آمریکایی‌ها جایز نمی‌دانیم این کشور 7 سال جنگ با ایران و افغانستان و عراق را تجربه کرده و باید بسیار احمق باشد که بخواهد جنگ با ایران را تجربه کند و به گزینه نظامی روی بیاورد.

وی با اشاره به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه با ایران مبارزه خواهد کرد، گفت: این رژیم صهیونیستی اگر بخواهد به کشور ما حمله کند زحمت 70 ساله خود را بر باد داده است و اگر این ریسک را بپذیرد تمام هستی خود را بر باد داده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اینکه برخی‌ها با ایجاد دوقطبی در کشور به نظام خیانت می‌کنند، گفت: آمریکا جرات حمله به ایران و جنگ را نخواهد داشت حتی اگر احمق‌ترین فرد در این کشور در راس کار حاکم شود نمی‌تواند به اهداف خود برسد.

 ادامه داد: امروز اقتدار ایران قابل مقایسه با دوران گذشته نیست و اهداف این کشور در تیررس نظام ایران است.

حجت الاسلام محمدیان خاطر نشان کرد:‌ کسانی که می‌گویند برجام سایه جنگ را از سر ما دور کرده است دروغ بزرگی را به جامعه ما تحویل می‌دهند امروز اقتدار و ایستادگی ملت ماست که دشمن را وادار به این کرده که به گزینه نظامی فکر نکند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار