سمنان;

برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین نشان اقتدار ایران است

امام جمعه موقت سمنان گفت : اقتدار ایران اسلامی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین بار دیگر به نمایش درآمد.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت : حضور نمایندگان بیش از 80 کشور مسلمان دنیا در این همایش بزرگ نشان‌دهنده اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: نمایندگان این کشورها با وجود تلاش‌هایی که برای نبود حضور آنان در جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از انتفاضه فلسطین انجام شد، در سطوح بالا مسئولیت از این کشورها در ایران حضور یافتند.

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس با یادآوری فرمایش بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که فرمودند جمهوری اسلامی نقطه اتصال به انقلاب حضرت مهدی (عج) است افزود: شکست های متعدد سران کفر و در صدر آنها آمریکا و اسرائیل بیانگر افول آنهاست.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری با اقتدار به همراه سران قوا در این همایش بزرگ و جهانی حاضر شده و بیانات بسیار جامع و کاملی را در این همایش بیان کردند افزود: کشورهای مسلمان دنیا همگی به این اقتدار ایران معترف‌اند.

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه اثرات مقاومت در چندین سال مبارزه علیه استکبار چه بوده است تصریح کرد: امروز این افراد باید به اثرات واقعی مقاومت در افکار عمومی دنیا توجه کنند و باید بدانند که پیروزی ملاک‌‌هایی دارد که شاید آنان از درک این ملاک‌ها عاجزند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: امروز باید این بینش بزرگ و حرکت عظیم مردم در حمایت از مقاومت را به عنوان یک پیروزی و اقتدار ببینیم.

خطیب جمعه سمنان با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه خاطر نشان کرد : تبعیت از سیره ائمه اطهار (ع) راهنما جوامع در ولایت پذیری است و مردم شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند همچنان پیرو و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/ ه

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.