شیراز؛

افتتاح خط یک متروی شیراز تا پایان امسال

شهردار شیراز گفت: خط یک متروی شیراز تا پایان امسال به چهار راه زند می‌رسد.

افتتاح متروی شیراز تا پایان امسال
به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز  گفت: امکان راه‌اندازی متروی شیراز در فاز دوم خط یک از میدان گل سرخ تا میدان ولیعصر نیز وجود دارد اما  باید صبر کرد تا ایستگاه زند وکیل نیز در مدار قرار گرفته و پس از آن خط یک متروی شیراز را به طور کامل راه‌اندازی کنیم.
 
پاک فطرت افزود: تونل‌هایی که از قبل در خیابان زند باریک برای قطار شهری عبور کرده بود برای ساخت ایستگاه جدید تخریب کرده‌ایم و  شهرداری نیز با تمام توان کار می‌کند و بهترین مهندسین و مشاوران نیز در حال فعالیت هستند.
 
وی با بیان اینکه فعال شدن ایستگاه زند وکیل بازار را زنده می‌کند، ادامه داد: ساخت این ایستگاه در شرایط موجود و وضعیت خاکی که در محل وجود دارد یک ایثار، فداکاری و جرات مهندسی خاص می‌طلبید که در این زمینه مدیرعامل سازمان قطارشهری شیراز اجرای این کار را برعهده گرفته است.
 
پاک فطرت در مورد طرح‌های بزرگ شهری آماده افتتاح شهرداری شیراز گفت: با فعالیت‌های شبانه‌روزی که در این طرح‌های عمرانی شهری در حال انجام است امیدواریم پل کابلی را در تعطیلات نوروز افتتاح کنیم.
 
وی اظهار داشت: در تونل‌های کوهسار مهدی نیز جهت فن‌های تونل‌ها در حال نصب است و تا پایان سال آماده افتتاح می‌شود.

شهردار شیراز تصریح کرد: تا پایان امسال نیز مسیرهای اشغال شده در میدان امام حسین(ع)  و چهارراه زند از روی سطح آزاد شده  و ساعت گل در جای قبلی خود در میدان امام حسین(ع) نصب می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.