مطهری در پانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری:

همبستگی ملی نیاز امروز همه ماست/ نباید در نقض برجام پیش قدم شویم

نائب رئیس مجلس با اشاره به بدعهدی‌های طرف‌های غربی در برجام گفت: نباید در نقض برجام پیش قدم شویم.

همبستگی ملی نیاز امروز همه ما است/ نباید در نقض برجام پیش قدم شویمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مطهری نائب رئیس مجلس در پانزدهمین کنگره حزب مردم سالاری با اشاره به ویژگی احزاب در کشور اظهار داشت: احزاب در کشور ما مزایا و معایبی دارند، از مزایای یک حزب می‌توان به اتاق فکر بودن آن، تربیت کادر برای حکومت و جلوگیری از ورود افراد فرصت طلب به صحنه قدرت برشمرد.

وی در ادامه افزود: از معایب احزاب می توان به پدیده حزب پرستی اشاره کرد چرا که هر حزبی بعد از محبوبیت میان افراد، موجب از دست دادن استقلال فکری آن افراد می‌شود.

مطهری با اشاره به اقدامات اخیر ترامپ اظهار داشت: ما در شرایط خارجی با پدیده‌ای به نام ترامپ مواجه‌ایم که یکی از آثار آن صف‌بندی جدید در خاورمیانه است، همانطور که دیدیم در کنفرانس امنیتی مونیخ که اخیرا برگزار شد عربستان، ترکیه و اسرائیل مواضع یکسانی در مقابل جمهوری اسلامی اتخاذ کردند که این مسئله به دلیل روی کار آمدن ترامپ است.

نائب رئیس مجلس با بیان اینکه در مقابل نقض عهد طرف‌های مقابل در برجام نباید واکنش اساسی نشان داد، گفت: باید ترامپ را با مشکلاتش تنها بگذاریم و نباید در نقض برجام پیش قدم شویم و این دقیقا مسئله‌ای است که ترامپ به دنبال آن است، ایران امروز در منطقه دست بالا را دارد و توفیقات و پیروزی‌هایی که در عراق و سوریه را داشته‌ایم را باید حفظ کنیم.

وی در پایان با اشاره به نیاز امروز کشور گفت: همبستگی ملی نیاز امروز همه ما است و باید در این راه تلاش کنیم و وقتی ظلم بر عدالت غلبه کند انواع فساد‌ها به وجود می‌آید.

انتهای پیام /

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، مردم سالاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار