گرگان؛

اصلاحات راه سلامت انقلاب

اصلاحات مسیری برای تضمین سلامت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ قائم‌مقام دبیر حزب اعتماد ملی شب گذشته همایش حزب اعتماد ملی در کانون طه گرگان گفت: اصلاحات در چارچوب مشخص خود یک ضرورت به‌حساب می‌آید.

حجت‌الاسلام رسول مُنتجب نیا افزود: نظام انقلاب دیگری احتیاج ندارد بلکه نیازمند اصلاحات است؛ انقلابی بودن این نیست که هرروز انقلاب کنیم و حرکت‌های براندازانه داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک شویم تخریب‌ها علیه دولت بیشتر می‌شود، عده‌ای که با قانونمندی مخالف هستند و نانشان را از آب گل‌آلود و تنش در جامعه می‌خورند تخریب‌ها را تشدید خواهند کرد و نباید فریب خورد.

وی اضافه کرد: دولت اقدامات و حرکت‌های عاقلانه زیادی انجام داده است هرچند پاره‌ای از مطالبات مردم هنوز بر زمین‌مانده است.

منتخب نیا گفت: اصلاحات یعنی حرکت و اقدام پیشگیرانه از انحراف آرمان‌های نظام و اصلاحاتی که ما از آن حرف می‌زنیم در بستر انقلاب و در راستای تفکر اندیشه و آرمان‌های امام راحل است.

وی بیان داشت: افراط ‌وتفریط در جناح اصلاح‌طلبان و اصولگرایان اشتباه است، و این تصور که اصلاح‌طلبی مساوی با اقدامات ساختار شکنانه است تصوری اشتباه و انحرافی است.

قائم‌مقام دبیر حزب اعتماد ملی گفت: باید در مسیر تحولات کشور سیره امام راحل برای ما الگو باشد به شرطی که اندیشه‌های امام را تحریف و سخنانش را تقطیع نکنیم.



منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار