در آیین افتتاحیه؛

پیام وزیر بهداشت، درمان و آموزشی و پزشکی به مناسبت دومین المپیاد ورزش همگانی دختران

سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دختران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پیامی صادر کرد.

پیام وزیر بهداشت، درمان و آموزشی و پزشکی به مناسبت دومین المپیاد ورزش همگانی دختران
به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متن پیام وزیر بهداشت به مناسبت افتتاح دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دختران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که طی روزهای ۵ تا ۱۱ اسفند ماه در خزرآباد ساری برگزار می‌شود، به شرح ذیل است:
 
گستردگی و وسعت موضوع تربیت بدنی و ورزش همگانی از این جهت می‌باشد که تقریبا کلیه سطوح جامعه را تحت پوشش و کارکرد اجتماعی خویش قرار می‌دهد و در پیکر و ساختار جامعه کاملا جاری می‌شود.
 
از طرفی اهداف خاص تربیت‌بدنی، توسعه و گسترش سلامت و بهداشت جامعه، ایجاد نشاط و پر کردن خلا زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که این موضوع سبب آمادگی بهتر افراد جهت انجام تکلیفشان و افزایش توان عمومی جامعه می‌شود.
 
المپیاد ورزش دانشجویان محل تلاقی فرهنگ‌ها و ارزش‌های اجتماعی جامعه است، فلسفه‌ای در زندگی است که صفات جسمانی، ارادی و فکری را در هم آمیخته و تعالی می‌بخشد.
 
بی‌تردید رقابت فرهیختگان و اقشار علمی جامعه پزشکی ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی و اهداف انسانی ورزش را بهتر و بیشتر به نمایش خواهد گذاشت تا جائیکه انشاالله الگوی شایسته‌ای برای جوانان باشد.
 
رقابت‌های ورزشی مابین ورزشکاران و دانشجویان علوم پزشکی می‌تواند وسیله‌ای باشد در جهت رشد رشد توانایی‌های خود برای کسب دانش بیشتر با هدف خدمت افزونتر به جامعه در آینده نزدیک.
 
با آرزوی لحظاتی خوب و خوش برای شما عزیزان و سایر دست‌اندرکاران در برگزاری مطلوب و شایسته و ایجاد رضایت‌مندی برای آینده‌سازان سلامت کشور.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار