ساری؛

آماده سازی 50 کلاس درس برای پذیرش مسافران فرهنگی

آموزش و پرورش منطقه دودانگه از 28 اسفند امسال تا 12 فروردین 1396 میزبان مسافران فرهنگی در 50 کلاس درس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جانعلی امیری رئیس آموزش و پرورش دودانگه گفت: 4 مدرسه شبانه روزی با 50 اتاق و تجهیزات کامل در ایام نوروز 96 آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی هستند.

وی با اشاره به امکانات ارائه شده در سطح اقامتگاه‌های آموزش و پرورش منطقه افزود: مدارس شبانه روزی فاطمیه پهندر- شبانه روزی کوثرشلدره – هنرستان فنی سنگده ودبیرستان شبانه روزی مرحوم سیدی عمادی علی آباد مدارس مجری طرح اسکان فرهنگیان ومسافران نوروزی هستند که علاوه براین مدارس خانه اسکان فرهنگیان روستای افراچال سد شهید رجایی با امکانات ویژه آماده پذیرش مسافران است.

رئیس آموزش و پرورش دودانگه گفت : محور تاریخی طبیعی دودانگه ساری با قرار گرفتن در 60 کیلومتری شهرستان ساری از جذاب‌ترین منطقه تاریخی و طبیعی شمال ایران محسوب می شود.

امیری افزود : مراکز اقامتی و تفریحی و توریستی فراوان نظیر رودخانه شیرین رود، رودخانه اشک وآب معدنی گرگین آباد، چشم انداز های زیبا وسرسبز سنگده وپاجی میانا، سدشهید رجایی، تلارسربند سنگده ، برج تاریخی رسکت و نزدیکی به سلسله جبال البرز موجب شده است تا دودانگه از مناطق مطرح در زمینه جذب مسافران باشد.

دشت زیبای فریم سرا از کهن ترین دشت‌های میان کوهی به لحاظ قدمت تاریخی در این منطقه است که از شالیزارها، برکه‌ها و آب‌بندان‌ها تشکیل شده و در حد فاصل دودانگه، سوادکوه و سمنان قرار دارد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار