خجسته فاضل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

جمع آوری بیش از ۱۸ میلیارد ریال صدقه در شهرستان شمیرانات

مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات گفت: در ۱۱ ماه سال جاری بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صدقه از صندوق‌های شهرستان شمیرانات جمع‌آوری شده است.

جمع آوری بیش از ۱۸ میلیارد ریال صدقه در شهرستان شمیرانات
حسین خجسته فاضل مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بیش از ۱۱ هزار و ۳۸۱ هزار صندوق بزرگ، متوسط و کوچک برای جمع‌آوری صدقات در این شهرستان تعبیه شده که ۹ هزار و ۴۰۰ عدد از این صندوق‌ها در منازل خانوارهای نیکوکار شهرستان، ۴۵۰ صندوق متوسط در ادارت و مراکز علمی و مابقی صندوق‌های بزرگ در سطح استان از جمله میادین و معابر شهر نصب شده است.

وی در ادامه افزود: بیش از ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های کوچک خانگی،بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل صندوق‌های متوسط  و مابقی از محل صندوق‌های بزرگ بوده است.

خجسته فاضل با بیان اینکه شهروندان شمیرانی به طور میانگین  ماهیانه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صدقه پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صدقات از صندوق‌های تعبیه شده در شهرستان شمیرانات جمع‌آوری شده است که در امور فرهنگی، آموزشی، مسکن، تأمین جهیزیه، اشتغال، طرح اکرام، بهداشت و درمان مددجویان هزینه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات در پایان تأکید کرد: خیران می‌توانند به منظور تسهیل در پرداخت کمک‌های مردمی و شفاف‌سازی هزینه‌کردها از طریق سامانه پیامکی # ۰۲۱۱۲* ۸۸۷۷* میزان صدقه خود را مشخص و به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار