با حضور رحمانی فضلی؛

چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور برگزار شد

چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور وزیر کشور و اعضای این ستاد در وزارت کشور تشکیل شد.

چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور برگزار شد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور وزیر کشور و اعضای این ستاد در وزارت کشور تشکیل شد.

شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در این باره گفت: در چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور بار دیگر بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات و اجرای قانونی آن برای فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96 تاکید کرد و سلامت برگزاری انتخابات را بسیار مهم خواند.

شجاعی کیاسری درباره مصوبات چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور گفت: در این جلسه مقرر شد، قانون مربوط به عدم سوء پیشینه نامزدها از طریق یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی اصلاح شود و پیگیری لازم درخصوص مواد 63 تا 77 و ماده 24 قانون انتخابات ریاست جمهوری مربوط به تبلیغات و آموزش از طریق صدا و سیما و سایر دستگاهها صورت گیرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور درباره دیگر مصوبه این جلسه گفت: مقرر شد از امکانات دستگاههای اجرایی و شهرداریها به هیچ عنوان له یا علیه نامزدها استفاده نشود و ستاد انتخابات کشور این موضوع را پیگیری کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار