مشهد؛

نرمی با دشمن و مذاکره سر یک میز تصوری غلط

مسول دفتر نماینده سپاه قوچان گفت : این تصور غلطی است که برخی فکر می کنند مشکل کشور نرم سخن گفتن و مذاکره با دشمن سر یک میز است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،،حجت الاسلام و المسلمین عمران هاشمی با اشاره به اینکه اجرای رزمایش ها در طول سالیان انقلاب مکرر توسط سپاه ، ارتش ، بسیج و نیروهای مسلح اتفاق می افتد، اظهار کرد: هدف از برگزاری  این رزمایش ها یک پیام قرانی دارد که قران کریم می فرماید اگر می خواهید دشمن از شما پرهیز بکند باید آماده باشید و اگر می خواهید دشمن از شما بترسد باید آماده باشید.

وی ادامه داد: تنها راهی که در واقع برای دور کردن دشمنان از طمع  و تجاوز و دست اندازی به کشور، آمادگی همه جانبه در مقابل دشمن است و این پیام رزمایش است که این پیام را در بعد نظامی با برگزاری رزمایش ها انجام می دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قوچان اظهار کرد : انقلاب اسلامی آمادگی خود را در عرصه های علمی و اقتصادی و استقلال و اقتصاد مقاومتی و غیره روز به روز  افزایش می دهد.

او گفت :  در ابتدای انقلاب آمریکا ارتباط خود را با ایران قطع کرد و حضرت امام خمینی (ره) فرمودند این بهترین کاری بود که برای مستضعفین عالم انجام داد.

هاشمی ادامه داد: بعد از آن از سال 1361 به بعد و حتی در سال های ابتدای جنگ  امریکایی ها زمینه ارتباط با ایران را برقرار می کردند و از سال 1364 از طریق لابی ها تلاش می کردند با مسئولین رابطه بگیرند که حضرت امام دست رد به سینه آنها زد.

وی با یادآوری اینکه رزمایش باید القای خود باوری در جامعه داشته باشد افزود : ما می تواینم روی پای خود بایستیم و عزت و اقتدار خودمان را دنبال کنیم و نیازمند دشمن نیستیم و نباید نگاهمان به دست دشمنان باشد و به گفته مقام معظم رهبری نگاهمان باید به درون باشد تا مشکلاتمان حل شود و این تنها راه حفظ عزت و استقلال ایران اسلامی است.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.