وزیر اطلاعات سخنران سالگرد حماسه 7 اسفند‌ شیر‎گاه

رئیس ستاد برگزاری حماسه هفتم اسفند‌ شیر‎گاه از سخنرانی وزیر اطلاعات در دوازدهمین سالگرد حماسه ۷ اسفند‌ در شیر‎گاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد  حجت‌الاسلام محمد مهدوی رئیس ستاد برگزاری حماسه هفتم اسفند‌ شیرگاه حماسه هفتم اسفند‌ ۱۳۶۰ شیرگاه را همتای حماسه ۶ بهمن‌ آمل اعلام کرد و از سفر آیت‌‌الله سید‌محمود علوی وزیر اطلاعات جهت شرکت و سخنرانی در مراسم هفتم اسفند‌ امسال شیر‌گاه خبر داد کرد.

 رئیس ستاد برگزاری حماسه هفتم اسفند‌ شیرگاه به حماسه هفتم اسفند شیرگاه اشاره کرد و افزود: ضد انقلاب گروه اشرف دهقان بعد از شکست به دست مردم آمل، شهر شیر‌گاه را برای دست‌یابی به اهداف خود انتخاب و فکر کردند، می‌توانند از شیر‌گاه به‌عنوان گلو‌گاهی برای اجرای اقدامات خود در استان مازندران استفاده کنند.

وی با اشاره به حمله ضد انقلاب در شب هفتم اسفند به پایگاه بسیج شیر‌گاه و شهادت خسرو داودیان و قربانعلی دوستعلی‌زاده و زخمی‌کردن چند بسیجی دیگر از جمله سید‌هادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزیر ارشاد اسلامی و سردار مرتضی عبادی افزود: مردم شیر‌گاه با شنیدن صدای تیر‌اندازی با داس و تبر به طرف ضد‌ انقلاب یورش بردند که با صدای تکبیر مردم ضد‌انقلاب ها فرار کردند.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی گفت: حادثه مهم هفتم اسفند‌ ۱۳۶۰ شیر‌گاه که نظیر حماسه ششم بهمن آمل بود، مغفول بود که با تأسیس نهاد نماز‌ جمعه در سال ۱۳۸۳ شاهد آغاز برگزاری سالانه بزرگداشت حماسه هفتم اسفند‌ شیر‌گاه هستیم تا روحیه ایثار و شجاعت حماسه‌آفرینان به نسل جدید منتقل شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار