بندرعباس؛

پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی کشور

23 هزار واحد تولیدی از ابتدای سال تا کنون بودجه سرمایه در گردش دریافت کردند


 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباسرضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت در سومین گردهمایی روابط عمومی های سازمان صنعت معدن تجارت استان ها در بندرعباس گفت: با اختصاص بودجه سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کوچک و متوسط طرح رونق تولید در واحدهای تولیدی با سرعت خوبی رو به افزایش است

وی افزود: پنج هزار واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی در کشورهم از ابتدای دولت یازدهم با اختصاص اعتبار به چرخه تولید بازگشتند.

رحمانی گفت: اکنون بیش از سه هزار واحد صنعتی و تولیدی در کشوربه دلیل مشکلات مالی غیر فعال هستند.

قائم مقام وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت افزود: نوسازی صنایع ، صنوف تولیدی ، و تجهیز معادن و تامین مالی واحدهای کوچک و متوسط از برنامه های اولویت دار سال آینده است.

رحمانی گفت :ظرفیتهای مناسبی برای واحدهای تولیدی از جمله تجهیزات ، بازارهای فروش و دوره های آموزشی برای کارگران فراهم شده است.

وی افزود:مطالعه سواحل مکران و افزایش سهم دریایی در صنعت دریایی هم از دیگر برنامه های در دست بررسی دولت است تا سهم صنایع دریایی در زمینه های شیلات و خدمات دریایی افزایش یابد.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم هدف از برگزاری این همایش را ارتقای اطلاع رسانی در سازمانهای صنعت معدن و تجارت استانها عنوان کرد و گفت: مدیران روابط عمومی 31 استان کشور در این همایش دوروزه شرکت کردند.

وی افزود: برگزاری کارگاههای تخصصی در زمنیه های مدیریت بحران رسانه و شبکه های اجتماعی از مهم ترین برنامه ها است.

بیش از900واحد صنعتی در استان هرمزگان وجود دارد که 50 واحد صنعتی غیر فعال است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار