ایران، میزبان رقابت های سنگنوردی قهرمانی آسیا شد

میزبانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ به ایران واگذار شد.

ایران، میزبان رقابت های سنگنوردی قهرمانی آسیا شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان اجلاس اتحادیه سنگنوردی آسیا که از صبح امروز در بانکوک و با حضورنمایندگان ۱۴ کشور آسیایی و حضور رئیس فدراسیون جهانی سنگنوردی "مارکو اسکولاریس" در حال برگزاری است؛ حاضران به اتفاق آرا با میزبانی کشورمان جهت برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابتهای سنگنوردی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران و شهر تهران موافقت نمودند. 

این رقابت‌های طی روزهای ۱۱ تا ۱۵ سپتامبر (۲۲ تا ۲۵ شهریور) در محل "مجتمع تجاری مگاپارس" برگزار خواهد شد.  

در ادامه اجلاس و در گزارش كميته فنی اتمام دوره كارورزی داوران کشورمان؛ "فرزام ديانی"، "خديجه جهانبخش سفيدی" و "رويا دانایی" اعلان شده و مدرك داوری قاره ای ايشان تأييد شد.

همچنین در این جلسه "محمود هاشمی" رئیس کارگروه بین الملل فدراسیون به عنوان نایب رئیس غرب و جنوب غرب این اتحادیه و "آرتيمس فرشاد يگانه" (مسئول بخش طراحي كارگروه صعودهاي ورزشي فدراسيون و طراح قاره اى) به عنوان عضو كميته فنی مسابقات فدراسيون سنگنوردى آسيا (Sport Department)انتخاب شدند.

لازم به ذكر است اعضاي كميته فنی مسابقات پس از بررسى سوابق و تاييد صلاحيت و رأى گيرى از بين تمام متقاضيان توسط كميته فنی مسابقات فدراسيون آسيا معرفی شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار