اهواز؛

خدمت به خوزستان به قیمت از دست دادن جان

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان خبر فوت یکی از کارکنان شرکت بهره برداری و تعمیرات برق استان مازندران هنگام شست و شوی مقره های برق در اهواز را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ یکی از کارکنان اداره برق استان مازندران که برای شست و شوی شبکه های برق به اهواز اعزام شده بود بعد از شستن یک مقره برق، هنگام پایین آمدن از بالای دکل برق و  پس از بازکردن کمربند خود تعادل خود را از دست داد و سقوط کرد.

بر اثر سقوط از این ارتفاع و برخورد با زمین و شدت ضربه دچار خونریزی داخلی و بلافاصله به بیمارستان آریا اهواز منتقل شد که متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ضمن تایید این حادثه، از دادن اطلاعات بیش تر در این زمینه خودداری نمود.

8 بهمن ماه توفان گرد و خاکی در اهواز رخ داد که بر اثر آن آب و برق و ارتباطات در اهواز قطع شد و  بعد از بروز این مشکلات وزیر نیرو سفرهای متعددی به استان خوزستان داشتند و دستور شست و شوی مقره های برق در اهواز را داد تا مشکل قطعی برق برطرف شود.

برای شست و شوی این مقره ها از نیروهای اداره برق سایر استان ها کمک گرفته شده است و افرادی را برای شستن مقره های برق از استان های دیگر به اهواز اعزام شده اند.

مقرر شده برای رفع مشکلات سیستم برق در مرحله اول، نقاط حساس به تعداد 80 تا 100 هزار مقره تا اردیبهشت ماه آینده شست و شو شوند و در یک بازه زمانی میان مدت (هشت ماه تا یک سال) کل مقره ها تعویض می شوند.

در حال حاضر شست و شوی کل مقره ها با حضور 120 گروه از تمام نقاط کشور در حال انجام است و مقرر شده هر 2 ماه یک بار مقره ها شست و شو داده شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.