ساری،

بزرگنمایی باور نکردنی

شکیبافر درحالی عنوان شد که نفر نخست کشوری در روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان را به خود اختصاص داد که نام مازندران حتی در خبر وزارت میان ۱۶ استان اول هم نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هتل المپیک تهران میزبان سمینار ملی روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان کشور بود که در این مراسم سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی همچنین فریبا محمدیان معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و گلمحمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز حضور داشتند.

پس از این مراسم خبر نائل شدن به مقام نخست کشوری توسط محمدحسین شکیبافر مسئول روابط عمومی استان از جانب اداره کل ورزش و جوانان مازندران عنوان گردید که با توجه به عمر حکومتی این مدیر در این سمت در اداره ورزش یک بزرگنمایی غیر قابل باور است.

این درحالی است که تا بدین جای سال ورزشکاران مازندرانی نزدیک به 400 مدال بین اللملی کسب کردند اما صفحه اداره ورزش تنها به پرداختن حدود 200 مدال آوری مدال آوران پرداخته است و این اختلاف در اطلاع رسانی بیشتر موجب غیر قابل باور بودن خبر را برای مردم تداعی می کند و تنها عامل صحت این خبر نا کارشناسانه بودن کارشناسان وزارت ورزش در ارزیابی صفحات سایت اداره ورزش استان هاست.

با کمی جستجو در گوگل و سر زدن به سایت خبری وزارت ورزش با این متن مواجه شدیم:به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،در سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور ، روابط عمومی های استان تهران، استان قم و استان لرستان به ترتیب در گروه اول و روابط عمومی های استان های همدان، البرز و اردبیل به ترتیب در گروه دوم، عنوان برترین ها را بدست آوردند و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

همچنین روابط عمومی های ادارات کل استان های گیلان ،کرمانشاه ،مرکزی ،سمنان ،قزوین ،کردستان ،فارس ،خراسان رضوی ،بوشهر ،گلستان و یزد نیز شایسته تقدیر شناخته شدند و از آنها تجلیل شد.

یا سایت وزارت اشتباه کرده یا به تمام کسانی که در این مراسم حضور داشتند به رسم رسیدن به هتل المپیک یک تندیس و لوح تقدیر دادند.

اوج بدشانسی برای مازندران در تصویری دیده می شود که در عکس منعکس شده در سایت وزارت شکیبافر مدیر روابط عمومی برتر کشور دیده نمی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.