همدان؛

اعزام 450 نفرازدانشجویان همدان به مناطق عملياتي جنوب

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا از اعزام 450 نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان به مناطق عملياتي جنوب خبر داد.

اعزام 450 نفرازدانشجویان همدان به مناطق عملياتي جنوببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عروتی‌موفق با بیان اینکه ثبت نام اردوهای راهیان نور از بهمن ماه آغاز شده و تا 11 اسفندماه ادامه دارد افزود: اعزام برادران از 18 تا 22 اسفندماه و خواهران از 22 تا 26 اسفندماه خواهد بود.
 
وی افزود: ثبت نام دارای  محدودیت است و هر دانشجو در طول دوران دانشجویی فقط یک بار می‌تواند از ظرفیت اعزام به مناطق عملیاتی استفاده کند و اولویت با دانشجویانی است که تاکنون به اردو‌ها اعزام نشده‌اند.
 
عروتی‌موفق با بیان اینکه از دانشگاه بوعلی سینا بین 10 تا 11 دستگاه اتوبوس به این مناطق سفر می‌کنند اضافه کرد: در مجموع 450 نفر از خواهران و برادران در دو مرحله اعزام خواهند شد.
 
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه غیر از بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و کارکنان برنامه‌های اعزام را در دستور کار دارند افزود: این اردوها به دلیل استقبال کارکنان و اساتید در مرحله دوم و در تابستان صورت می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه برای بالا بردن روحیه دانشجویان در هنگام اعزام برنامه‌های خاصی در دانشگاه برای افراد در نظر گرفته شده است، افزود: غرفه‌های ثبت نام از دانشجویان به شکل سنگر که یادگار دوران دفاع مقدس است طراحی و آذین بندی شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.