ساری،

پلمب مطب دندان پزشک قلابی

اداره اماکن نیروی انتظامی مطب یک دندانپزشک قلابی در قائم شهر را که غیر قانونی فعالیت می کرد، پلمب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، الیاس ولیپور کارشناس نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این دندانپزشک قلابی که با مدرک دیپلم بطور غیر قانونی کار دندانپزشکی می کرد، با وجود تذکرات مکرر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، با تغییر مکان مطب به فعالیت غیر مجاز خود ادامه داد.

وی افزود: این فرد برای فریب مردم با نصب پروانه یک دندانپزشک و در پوشش دستیار وی به صورت غیر تخصصی وغیر مجاز دندانپزشکی می کرد و بیش از میلیون تومان از هر یک از بیماران پول می گرفت.

کارشناس نظارت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بیماران چنانچه شکایتی از این دندانپزشک قلابی دارند، به مدیریت درمان شبکه بهداشت قائم شهر مراجعه کنند.

ولیپور گفت: مطب این دندانپزشک قلابی به دستور مقام قضائی پلمب و متخلف به منظور پیگیری قانونی به مرجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
اینا کلاه بردارن.باید ابروشون رو برد که پول حروم از مردم میگیرن و با مدرک دیپلم خودشون رو دکتر جا میزنن و گند میزنن به دندان مردم.هردفعه یه جا بساط راه مینداره از ترس خودش رو قایم میکنه..
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
دندانپزشک قلابی دیگری در خیابان جویبار قائمشهر با نام محمود نادری در حال فعالیت است و و با همدستی دکتر مهران نادری شاهی که نسخه های این فرد متقلب را تایید می کند و در ازای دریافت مبلغ 30 درصد هزینه این کار را انجام می دهد .
متاسفانه مسئولین شبکه بهداشت قائمشهر انگار خابند !!
این دندانپزشک قلابی با شماره تلفن------------------------در روستای سرخکلای زیراب سوادکوه نیز مطبی با مدارک جعلی دایر نموده است
آخرین اخبار