یاسوج؛

تخریب۷۰۰ واحد بافت فرسوده گچساران

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت:از ۳ هزار واحد بافت فرسوده در شهر دوگنبدان تاکنون ۷۰۰ واحد تخریب شده است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛غلام رضا تاجگردون در آئین افتتاح ساختمان نظام مهندسی گچساران اظهار داشت: برای هر یک از این واحدهای مسکونی 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 60 میلیون ریال وام بلاعوض پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: 3 هزار و 700 واحد مسکونی شهر دوگنبدان در محله‌های کیامرثی، پربالی، سادات، رادک و لبنان و هسته مرکزی شهر تا سه سال آینده با یک هزار و 470 میلیارد ریال اعتبار نوسازی می‌شود.

تاجگردون با تاکید بر اینکه شکل گرفتن نظام مهندسی در عمران شهری تاثیر گذار است ابراز کرد: طراحی رایگان، تخریب و خدمات ایجاد فضای سبز و ایجاد طرح‌های فرهنگی و رفاهی از دیگر حمایت‌های پیش‌بینی شده نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان است.

رئیس سازمان نظام مهندی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: ساختمان نظام مهندسی گچساران در زمینی به مساحت 175 متر مربع و با اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان از محل درآمد های سازمان در یک طبقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

احمدرضا خورشیدی افزود: ساختمان نظام مهندسی گچساران از سال 90 در 4 طبقه طراحی و در دستور کار قرار گرفت که به دلیل کمبود اعتبار در یک طبقه احداث شد.

وی ادامه داد: هم اکنون 700 نفر عضو نظام مهندسی شهرستان گچساران است که از این تعداد 170 نفر پروانه اشتغال در رشته‌های شش‌گانه دارند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.