قطار لیگ برتر هندبال بانوان در ایستگاه پایانی/ قهرمانی زود هنگام شهید چمران

لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان به ایستگاه پایانی خود رسیده است و فردا با یرگزاری دیدارهای هفته پایانی پرونده این رقابتها بسته می شود.

قطار لیگ برتر هندبال بانوان در ایستگاه پایانی با قهرمانی زود هنگام شهید چمرانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ برتر هندبال بانوان کشورمان فردا با انجام 3 دیدار به پایان می رسد. پیش از این تیم های شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران و ذوب آهن اصفهان موفق شدند که عنوان های اول تا سوم این رقابت ها را کسب کنند، به همین دلیل دیدارهای هفته پایانی برای 3 تیم نخست جدول، بیشتر جنبه یک بازی تشریفاتی را دارد.
 
تیم هدف پویان جوان قم که با 11 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد که عملا جایگاه خود را با این امتیاز تثبیت کرده است باید در یک بازی خانگی به مصاف تاسیسات دریایی تهران برود. نماینده قم حتی در صورت پیروزی هم نمی تواند خود را به جایگاه بالاتری در جدول رده بندی برساند. در طرف مقابل هم تاسیسات دریایی وضعیت مشابهی دارد و با 18 امتیاز در جایگاه محکمی را برای خود در رده دوم جدول دست و پا کرده است و مانند حریفشان در این بازی با کسب هر نتیجه ای جایگاهشان تغییری نخواهد کرد. 

دومین دیدار هم میان تیم های اول و سوم جدول یعنی شهید چمران لارستان و ذوب آهن اصفهان خواهد بود که دو تیم به ترتیب با کسب 20 و 16 امتیاز جایگاه قطعی در جدول دارند و تنها در یک بازی تشریفاتی رو در روی یکدیگر صف آرایی می کنند. 

آخرین دیدار لیگ برتر هندبال بانوان در سال 1395 هم میان تیم های هیئت البرز قعر نشین و سپاهان اصفهان برگزار می شود که نماینده البرز در مسابقات لیگ امسال، تنها موفق به کسب 3 امتیاز شده است و در جایگاه ششم جدول قراردارد، آن ها در صورت برد در این دیدار هم نمی توانند تغییری را در جدول برای خود رقم بزنند. 

سپاهان اصفهان هم با توجه به حاضر نشدند در مقابل نماینده قم و اعلام نتیجه به سود نماینده قم تنها 6 امتیاز دارد و بر جایگاه پنجم جدول تکیه زده است. آن ها هم در صورت کسب هر گونه نتیجه ای مانند حریف خود در جدول تغییری را احساس نخواهند کرد.


برنامه هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال بانوان:

هدف پویان جوان قم - تاسیسات دریایی تهران

شهید چمران لارستان - ذوب آهن اصفهان

هیئت البرز - فولاد مبارکه سپاهان


جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال بانوان تا پایان هفته سیزدهم به شرح زیر است:

1- شهید چمران لارستان با 22 امتیاز

2- تاسیسات دریایی تهران با 18 امتیاز

3- ذوب آهن اصفهان با 16 امتیاز

4- هدف پویان جوان قم با 11 امتیاز

5- فولاد مبارکه سپاهان با 6 امتیاز

6- هیئت البرز با 3 امتیاز

7- شهرداری بم با 2 امتیاز


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار