همدان؛

ضرورت ترویج فرهنگ دینی در فضای مجازی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اهمیت تولید محتوا برای ترویج فرهنگ دینی در فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی اصغر کاراندیش ضرورت ترویج فرهنگ دینی در فضای مجازیدر مراسم افتتاحیه برنامه «رایحه رضوی» در همدان، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی فرهنگی برشمرد و اظهار کرد: فرهنگ، زیرساخت توسعه های دیگر است و اگر توسعه فرهنگی نداشته باشیم در سایر حوزه‌ها هم با مشکل مواجه می شویم.

کاراندیش ترویج فرهنگ دینی را یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و افزود: اوقاف و امور خیریه، سازمان حج و زیات، ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و... اقدامات مختلفی در این راستا انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت‌های وزارت در راستای فرهنگ سازی در چارچوب احکام دینی بوده است، تأکید کرد: ١٥ سال پیش جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) پایه گذاری شد و با فعالیت مستمر بنیاد و برگزاری جشنواره های مختلف، امروز شاهد حضور شخصیت های داخلی و خارجی بسیاری در جشنواره های رضوی هستیم.

کاراندیش با بیان اینکه مشهد در سال ٢٠١٧ به عنوان پایتخت جهان اسلام انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس برنامه بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از محدوده دهه کرامت خارج و در طول سال استمرار خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بنیاد از اسفند ٩٥ تا ٩٦ برگزار خواهد شد، گفت:  برای ترویج فرهنگ دینی و برگزاری برنامه ها به نحو مطلوب، باید در فضای مجازی تولید محتوا داشته باشم.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.